یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 16 مرداد 1400/ شماره 336
قیمت های جهانی در نشریه پلتس: افزایشی و کاهشی/ آیسیس: افزایشی،صعود دلار نیمایی به 22 هزار و 300 تومان،کاهش 202 تومانی دلار صرافی،قیمت های بازار عمدتا افزایشی،پایان هفته نفت با 70 دلار،شروع افزایشی بورس تهران

قیمت های جهانی در نشریه پلتس: افزایشی و کاهشی/ آیسیس: افزایشی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 6 آگوست 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، قیمت گروه های مختلف کالایی ترکیبی از کاهش و افزایش است. گروه ABS و سبک خطی و مقاوم، روندی کاهشی و در مقابل گروه پ پ ها و پی وی سی نسبت به هفته پیش افزایشی شدند. در نشریه آیسیس، قیمت عمده کالاها در بازارهای مختلف، روندی افزایشی دارند.

صعود دلار نیمایی به 22 هزار و 300 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 311 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 10 مرداد، به 67 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 22 هزار و 200 به 22 هزار و 400 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس، روندی افزایشی دارند و دلار نیمایی هم تا امروز، 67 تومان رشد قیمت را پشت سر گذاشته است.

کاهش 202 تومانی دلار صرافی
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 756 تومان افزایش و در قیمت 25 هزار و 255 تومان به پایان رساند امروز روندی کاهشی داشت و با مجموعِ 202 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 25 هزار و 53 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم به 25 هزار و 600 تومان رسید تا اختلاف نیمایی و صرافی به 547 تومان برسد.

قیمت های بازار عمدتا افزایشی
با توجه به افزایش قیمت های جهانی، امروز قیمت های بازار نیز عمدتا روندی صعودی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین تزریقی و سنگین فیلم بیشترین افزایش را نسبت به قیمت های روز چهارشنبه کسب و بین 200 تا 300 تومان افزایش را رقم زدند. گروه پ پ ها نیز عمدتا روندی افزایشی را نسبت به آخرین قیمت های هفته قبل، تجربه کردند.

پایان هفته نفت با 70 دلار
برنت که در هفته گذشته، معاملات را با 74 دلار شروع کرده بود، در طی هفته وارد فاز نزولی شد و در نهایت معاملات آخر هفته، یعنی جمعه را با عقب نشینی به 70 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 70 دلار و 70 سنت.

شروع افزایشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 66 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته را نیز افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با یک‌هزار و 718 واحد افزایش به 1 میلیون و 407 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟